fredag 26 september 2008

Mat

Vilken underlig rubrik för att vara jag, eller hur ;-)
I kväll (svt1 22.45) visas Mat, Dryck, Man, Kvinna. En tidig Ang Lee film.
Om du inte redan sett den. Se den. Men se för tusan till att vara mätt.
En mer snålvattenframkallande film får man leta efter.
Jag tror att jag skulle ge en lilltå för att få vara med om en liknande.
Måltid alltså, inte film.

Nu ska jag strax hasta in till Lund.
Kråkorna och råkornas stad.
Jag är så avundsjuk.

En svägerska tycker att jag är konstig som bara förstorar bilder på insekter,
grodor och paddor för att inte tala om fåglar. Hon tycker att det mer normala
borde vara att förstora bilder på man och barn. Amen, de ser jag ju varje dag?!
Den ohängde har jag dessuom bilder på så jag kan fylla ett antal album.
Roligare att titta på alla konstiga kryp och djur jag lyckats fånga på bild.


Men så ska man kanske inte heller applicera uttrycket normal på mig?!

Ha en god fredag!


PussÅKram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Missade Ang Lee, men där jag befann mig var det inga svårigheter att hålla snålvattnet på behörigt avstånd:D
grodor, paddor och insekter kan jag oxå tycka är fascinerande. Däremot hade jag gärna hellre sett svåger och ohängd på fåglarnas plats;)

Trixie sa...

Det kunde ju iofs bli en kul bild. J&N sittandes på en gren.... Ha!