onsdag 5 november 2008

Skillnad

Världens ledare hyllar Barac Obama, Sveriges regering gratulerar....
På Wordpress.com kan man läsa om några som förtvivlat försöker att få bort Obama genom att hävda att det kommit nya dokument från Kenya som bevisar att Obama är född där.
Du milde.
Intressant ur en annan vinkel är att Amerika alltså är berett på att ha en (deras ord) svart ledare på toppen men inte en kvinna. Vad säger det om amerikanen?

Nu ska jag gå ut och sno en tallrik att ha till lunchen så jag inte blir lika trilsk som i går.
Sedan är det dags för mitt flödesschema över en ny hemsida jag skall skapa. Redan nu inser jag att oj! vad många sidor jag ska hålla reda på. Och jag är ju inte alls förvirrad redan innan?! Jag kommer att behöva fullkomlig hjärnkapacitet, hur uppnår man det?
Tips någon?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Testa Inspiration - dataprogrammet alltså - kanonbra för mindmaps, flödesscheman etc. kram AW