fredag 7 november 2008

Final

I dag är det sista kursdagen.
Examensdags alltså.
Kommer inte att gå ut med stora A.
För mycket info på för kort tid för att tillgodogöra sig allt.
Framför allt så befinner sig folk på vitt skilda stadier vilket gör att undervisningen blir lite haltande. Inget ont om mina kurskamrater! Det är inte vårt fel att vi buntats ihopa med våra olika förutsättningar. Jag tror att alla hade velat ha en vecka till, minst.
Jag hade velat ha en mer koncentrerad undervisning.
Lite fortare.
Så att jag kunde få svar på mina frågor som kommer att dyka upp.
Jag är ju alltid en sådan som undrar över sådant som ingen annan undrar över.
Varför försöker jag alltid göra sådant som inte går?
Varför kan jag inte nöja mig med det som finns?
(Jag är många försäljares skräck (jaja många andras också, jag vet) för jag frågar alldeles för mycket. Kan den göra si, kan den göra så, hur gör man det, va, kan den inte göra så, skitmaskin, visa mig något annat, va, vet du inget om det du skall sälja? Och nej, jag vill inte börja hos er för jag är världens sämsta försäljare)
Förhoppningsvis fastnar något av allt jag lärt mig lite längre än två dagar.
Men fan vet med detta teflonminne.

Ha en bra fredag!
PussÅKram

Inga kommentarer: