måndag 5 januari 2009

Nästan färdig


Varför måste det vara den kallaste dagen på året i dag?
Är det för att jag skall ha kjol och strumpbyxor, modell nylon, tunnare?
Kyla+nylon=obehag!
Men jag tänker fan inte raka benen, lite skydd ska jag ha kvar.
Det får bli krusbärsben under kläderna. Ingen ska dit och kolla i alla fall.
Jag tycker inte om kalasbyxor även om det är finmodell.

I morgon kommer jag att ha så där läskigt ont i skenbenen efter att ha gått i högklackat.
Med den onda rygg jag har så blir det inte så ofta klack på skorna, det får jag dessutom betala dyrt för dagen efter. Fattar inte att det kan göra så förbaskat ont, där är ju knappt någonting.
Så idag
(i morgon) kommer jag att leva upp till devisen: Vill man vara fin får man lida pin?!
Jaja, nu är det dags att sätta på ansiktet, önska mig lycka till.
Maskerad är mer min modell.
Strunt samma det blir säkert en afton att minnas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet att du är jättefin! kram aw