fredag 9 januari 2009

Inte skoj alls

Led Zeppelin söker ny sångare!??
Har väl sällan hört något så dumt.
Är fortfarande lite lätt chockskadad.
Skulle någon annan än Plantan sjunga i Zeppelin?
Så länge Plantan lever??!
Kan faktiskt inte tänka mig det.
Undrar dock vem som har modet att söka jobbet. Måste vara någon med ett hiskeligt ego. I bästa fall är det någon som aldrig hört bandet. Då kan det bli spännande. Men alla som hört mannen kan ju inte på fullt allvar ringa Page och säga; "jag tror jag fixar det, jag är rätt man!" Inte utan att ha heliumskalle.
Tänk om Roger Daltrey ringer? Då kräks jag på riktigt. Eller Enrique Eglesias eller ännu värre - hans far. Christer Sjögren?! Morrisey? Usch jag börjar bli illamående.
Bäst jag vilar en stund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite info om Zeppelin.

http://sydsvenskan.se/nojen/article404650/Led-Zeppelin-upphor-att-existera.html

Trixie sa...

Tack gode Max för denna info!